Parduodamoms prekėms taikomi LR teisės aktuose nustatyti reikalavimai dėl prekės kokybės garantijų.
Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu dėl gamybos arba medžiagų defektų, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės naudojimo instrukcijoje.
Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma elektros prietaisų defektams, atsiradusiems dėl:
Pristatant prietaisą garantiniam remontui prašome pateikti:
Dėl prietaiso garantinio aptarnavimo reikia kreiptis ant prekės garantinės kortelės nurodytais adresais. Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinio aptarnavimo centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
Prekių keitimas
Kai grąžinama nepilnos komplektacijos ar ne ta prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes per keturiolika dienų nuo prekių pardavimo dienos ir jas nemokamai pakeisti reikiamomis, Pirkėjo užsakytomis prekėmis.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi keitimui tinkamų prekių, jis grąžina Pirkėjui sumokėtus pinigus.
Prekių grąžinimas
Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas apie tai raštu pardavėjui per septynias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos.
Atsisakant pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinant prekes, būtina pateikti prekių įsigijimo dokumentus bei laikytis šių sąlygų:
Grąžinamas prekes Pirkėjas turi pristatyti pats. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Pinigai Pirkėjui grąžinami bankiniu pavedimu į asmeninę Pirkėjo sąskaitą pagal pateiktą raštišką prašymą, per dešimt darbo dienų.